wtorek, 23 kwietnia 2013

Reklama


2 komentarze:

  1. Ja poproszę.
    1) Dark Dash
    2) zycie-kov-u.blogspot.com
    3) Rabira
    4) To lwiczka z jasną grzywką grzywka opada jej na oczy. Ma piękne 4 kropki pod oczami, oraz piękny biały pasek na plecach. Ma znamię, które jest na czole i przypomina lecącego ptaka. Znamię jest białe, a ona ma kolor ciemnego zółtego, jasnego brązowego. Na łapach ma coś co przypomina skarpetki i jest bialutkie. Jej uszy są białe i mają czarny frendzelek jak u rysia. Jej ogon jest niezwykły, bo zakończony białym tym puszkiem, ale ma kształt ptaka. Takiego jak jej znamię tylko mniejsze. Ma mały naszyjnik i branzoletę. Taką samą jak znamię.

    Mam nadzieje, że nie jestem zbyt wymagająca. A przy okazji mój gmail. Bo każdy ma gmail.
    Gmail:
    likaja2002@gmail.com
    Każdy, kto ma blogera ma gmaila.
    Po za tym, może zrobię komiks, bo od dawna o tym marzyłam, ale proszę nie obrażać, jeśli będzie strasznie brzydki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też proszę
    1. Willin
    2. lwica-vira.blogspot.com
    3. Heaven
    4. Lwica ma rok i siedem miesięcy. Jest cała biała. Ma dwie złote obręcze na lewym uchu (jedno jest grubsze), oczy są jasno błękitne, takie jak niebo. Jej końcówka ogona jest puszysta i biała.

    Gmail: dussiadash@gmail.com

    OdpowiedzUsuń